Info voor alle leden

Oirschotse kampioenschappen (onderlinge wedstrijd).

Elk jaar is het weer een heel gepuzzel om een datum voor onze Oirschotse kampioenschappen vast te stellen. Er werd zo veel mogelijk rekening gehouden met de wedstrijdkalender van onze kring. Gezien het grote aantal wedstrijden, dat op de kalender staat, is zo'n vrije zondag niet meer te vinden.
Vanaf 2012 doen we het anders: de commissie ruitersport heeft besloten:
Vanaf 2012 zijn de Oirschotse kampioenschappen op de eerste of de tweede zondag in september. De Oirschotse kampioenschappen zijn in principe op de eerste zondag van september, tenzij we dan echt in de knoop komen met selectiewedstrijden of zo. In dat laatste geval zijn onze kampioenschappen een week later.

De organisatie van de Oirschotse kampioenschappen is iets wat je "niet even tussendoor doet". Hoe stel je een programma samen, dat voor alle betrokkenen interessant is en bovendien nog een eerlijk sportief karakter heeft? We hebben een verscheidenheid aan leden: ponyclubleden, startkaartgerechtigde paardenclubleden, recreanten en menners, die je allen op hun eigen niveau in hun eigen discipline(s) wilt laten strijden om het kampioenschap van Oirschot.
Als je ideen hebt voor de organisatie van zo'n dag (of de dag mee wilt organiseren), schroom dan niet om contact op te nemen (bijvoorbeeld door in het linkermenu te kiezen voor "Contact"en vervolgens voor "Contact opnemen").

Last Updated on 29 mei 2017.
By: Bert van Gestel