Accommodatie

De accommodatie bestaat uit een grote rijhal met een afmeting van 25x85, een kleine rijhal met een afmeting van 20x45, een kantine en een buitenterrein. Het buitenterrein bestaat uit een ruim voldoende verharde parkeergelegenheid en een omheind rijgedeelte. Dit omheind gedeelte is zo groot, dat er 4 ringen in passen: 3 van 20x40 m en 1 van 20x60 m.
Het geheel beslaat een perceel van circa 2 ha.

Op sommige tijden is de accomodatie of een deel ervan gereserveerd voor de eigen leden voor dressuur- of springlessen. Op de tijden, dat een rijhal niet gereserveerd is, kunnen leden gratis gebruik maken van de accomodatie. Niet-leden kunnen (een gedeelte van) de accomodatie huren. Mocht je dit slechts sporadisch willen doen, dan kunt u het beste even kijken bij de menu-optie "Huurtarieven". Wilt u echter vaak van de manege gebruik maken, maar geen lid worden van onze vereniging, kijk dan eens bij de menukeuze "Abonnement rijhal".

Leden kunnen een sleutel van de accomodatie (voor poort, grote rijhal, kleine rijhal en hal met wc's) in borgleen krijgen. Als men hier geen gebruik meer van wenst te maken, krijgt men de borg terug.

Druk HIER om alvast de sleutelverklaring te lezen. Mocht je een sleutel wensen, print deze en neem deze ingevuld mee als je een sleutel komt halen.