Grote rijhal

Accomodatie

Rijhallen

Onze accommodatie bestaat uit een grote rijhal met een afmeting van 25 x 85m, voorzien van een eb- en vloedbodem en een kleine rijhal met een afmeting van 20 x 46m met een zandbodem. Daarnaast hebben we een buitenbak van 20 x 60m.

We hebben geen paardenstallen op onze locatie, al onze leden komen met hun eigen pony/paard naar de manege om te rijden.

Catering

De grote rijhal beschikt over 2 kantines, één kantine aan de lange zijde van de rijbak, ingericht met een skihut. Op de korte zijde hebben we een kantine op de eerste verdieping met een goed uitzicht over de gehele bak.

Parkeergelegenheid

Zowel aan de voorzijde als de achterzijde van de rijhal hebben we voldoende parkeergelegenheid. Het gehele perceel beslaat circa 2 ha.

Rijbak huren

Op bepaalde tijden is de accommodatie of een deel ervan gereserveerd voor de eigen leden voor dressuur- of springlessen of voor wedstrijden. Op de tijden, dat een rijhal niet gereserveerd is, kunnen leden gratis gebruik maken van de accommodatie. Niet-leden kunnen (een gedeelte van) de accommodatie huren. Kijk voor meer informatie bij 'Tarieven'.